Välkommen till Sherpas Helpdesk

För att snabba upp hanteringen av ditt supportärende och kunna hjälpa dig bättre använder vi ett support-ärendesystem. Varje supportärende är tilldelade ett unikt ärendenummer, vilket kan användas för att spåra ditt ärende genom hela supportprocessen. För din information så arkiverar vi historiken för supportärenden.
En fungerade e-postadress är ett krav för att skicka in en supportticket.

Vi använder ett program för att ge direkt fjärrsupport till dig. Du kan ladda ner programmet direkt via länkarna nedan.

GDPR - Policy för integritet och dataskydd

TeamViewer Support
image

När programmet startar på din dator kommer du se ett ID-nummer på nio siffror. Dessa kommer vi fråga efter för att kunna hjälpa via fjärrsupport.
Öppna ett nytt ärende
Vänligen ge så mycket detaljer som möjligt så vi kan bäst hjälpa dig. För att uppdatera en tidigare inlämnad biljett, vänligen logga in.
Öppna ett nytt ärende
Kontrollera ärendestatus
Vi tillhandahåller arkiv och historia av alla dina aktuella och tidigare supportförfrågningar kompletta med svar.
Kontrollera ärendestatus
This website relies on temporary cookies to function, but no personal data is ever stored in the cookies.
OK

Laddar...